|
№
|
Тема уроку
|
Мовлен-нєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
|
Тема
5: Свята та традиції
|
|||||||||
|
|
Свята. Моє улюблене свято. Розвиток навичок усного
мовлення
|
Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про
свята; вітати зі святом; описувати дії під час святку-вання.
|
My
favourite holiday
|
Birthday,
New Year, Christmas, Easter
|
Ex.
1, 2 p. 70
|
Ex.
3, 4 pp. 70-71
|
Ex. 4
p. 71
|
Ex. 2
p. 70
|
Ex. 5 p. 71
|
|
|
Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної
структури have to / has to. Розвиток
граматичних навичок
|
|
To
write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open
the presents, to give/get presents
|
Ex. 1
p. 72
|
Ex.
2-4 pp. 72-73
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 2
p. 72
|
Ex. 5 p. 73
|
|
|
|
Запрошення на святкування дня народження. Розвиток діалогічних навичок
|
|
Welcome,
to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish
|
Ex. 1
p. 74
|
Ex.
2-4 pp. 74-75
|
Ex. 3
p. 75
|
Ex. 2
p. 74
|
Ex. 5 p. 75
|
|
|
|
Мій день народження. Вечірка. Розвиток навичок читання
|
Who
has got a party today?
|
To
blow candles, to sing a song
|
Ex. 1
p. 76
|
Ex.
2(a), 3, 4 pp. 76-77
|
Ex. 4
p. 77
|
Ex. 2
(b) p. 77
|
Ex. 5 p. 77
|
|
|
|
Свята. Подарунки на свята. Розвиток навичок аудіювання
|
|
A
doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting,
|
Ex.
1-2 p. 78
|
Ex. 2
p. 78
|
Ex. 4
p. 79
|
Ex.
3-4 p. 79
|
Ex. 5 p. 79
Text 5 p. 143
|
|
|
|
Новий рік та Різдво в Україні. Розвиток навичок читання
|
How
do they decorate …?
|
To
celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish,
|
Ex. 1
p. 80
|
Ex.
3, 4 p. 81
|
Ex. 4
p. 81
|
Ex. 2
p. 80
|
Ex. 5 p. 81
|
|
|
|
Різдво у великій Британії та США. Розвиток навичок
усного мовлення
|
|
Great
Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open
|
Ex. 1
p. 82
|
Ex.
3, 4 p. 82-83
|
Ex. 2
p. 82
|
Ex. 1
p. 82
|
Ex. 5 p. 83
|
|
|
|
Свята. Великдень. Розвиток навичок діалогічного
мовлення
|
|
A
paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present
|
Ex. 1
p. 84
|
Ex.
3-4 p. 85
|
Ex. 4
b p. 85
|
Ex. 2
p. 84
|
Ex. 5 p. 85
Text 3 p. 144
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
Always, often, some-times
|
Виконання
завдань Ex. 1-2, 4 pp. 86-87
|
Ex. 3 p. 87
|
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Свята та
традиції» К.р.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Контрольна робота
|
Ex. 5 p. 87
|
||||
|
Тема 6: Житло
|
|||||||||
|
|
Речі вдома. Розвиток граматичних навичок
|
Вміти:
описувати
кватиру/
буди-нок,
речі в
квар-
|
Is
there a … in …?
Are
there … in …?
Where
is / are ?
|
A
computer, a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a
clock, a curtain, a chair
|
Ex. 1
p. 88
|
Ex. 2
-4 pp. 88-89
|
Ex. 3
p. 89
|
Ex. 3
p. 89
|
Ex. 1 p. 88 (test)
Ex. 5 p. 89
|
|
№
|
Тема уроку
|
Мовлен-нєві
функції
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
|
|
Моя квартира. Розвиток навичок усного
мовлення
|
тирі/
будин-ку; запиту-вати про
місце-знахо-дження кімнат, речей
відповідати на запи-тання;
повідом-ляти про смаки, уподо-бання;
виражати своє
ставлення
висло-влювати
схвальну/ несхвальну
оцінку предметам
|
There
is …
There
are …
|
Ex. 1
p. 90
|
Ex. 1
p. 90
|
Ex.
2, 4-5 pp.
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 3
p. 90
|
Ex. 1 p. 90 (test)
Ex. 5 (b) p. 91
|
|
|
Розташування кімнат у квартирі / будинку.
Розвиток навичок читання
|
This
is the plan of…
|
Ex. 1
p. 92
|
Ex. 3
p. 93
|
Ex. 2
p. 92
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 1
p. 92
Ex. 4
p. 93
|
Ex. 5 p. 93
|
|
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок діалогічного
мовлення
|
Have
you got?
Where
is / are?
|
A
drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair
|
Ex. 1
p. 94
|
Ex. 2
p. 95
|
Ex. 4
p. 95
|
Ex.
2, 4 pp. 94-95
|
Ex. 1 p. 94 (test)
Ex. 2 p. 94
Ex. 5 p. 95
|
|
|
|
Розвиток навичок монологічного мовлення в
темі “My Room”.
|
What
can you see in …?
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
|
Ex.
1, 3, 4 pp. 96-97
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 2
p. 96
|
Ex. 2 p. 96
Ex. 5 p. 97
|
|
|
|
Домашні справи. Розвиток навичок ауіювання
|
|
To
feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to
walk the dog, to lay the table
|
Ex. 1
p. 98
|
Ex.
2-3 pp. 98-99
|
Ex. 4
p. 99
|
Ex. 4
p. 99
|
Ex. 1 p. 98 (test)
Ex. 5 p. 99
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
His, her, he, she, its, they
|
|
Ex.
2, 4 p. 101
|
Vocabulary dictation
Ex. 3 p. 101
|
Ex. 1
p. 100
|
Ex. 1 p. 100
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Житло» К.р.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Контрольна
робота
|
Ex. 5 p. 101
|
||||
|
Тема 7: Робочий день
|
|||||||||
|
|
Розклад дня. Мій ранок. Введення нових ло
|
Вміти: розпо-відати про робо-чий день
свій/ дру-га/чле-нів сім’ї;
Запи-тувати та відпо-відати про час дій
|
Do
you …?
What
time do you …?
|
Ex.
1-2 p. 102
|
Ex.
1-2 p. 102
|
Ex.
3-4 p. 103
|
Ex. 4b p. 103
|
Ex.
2-3 pp. 102-103
|
Ex. 5 p. 103
|
|
|
Час. Структура What time is it? Розвиток граматичних навичок.
|
What’s
the time?
It’s
.. past / to ...
It’s
a quarter to/past…
It’s
half past..
|
Past,
to, a quarter, half past
|
Ex.
1-2 p. 104
|
Ex.
2-4 pp/ 104-105
|
Ex. 4
p. 105
|
|
Ex. 5 p. 105
|
|
|
|
Що я роблю вдень? Розклад дня мого друга /
подруги.
|
|
To
have breakfast / dinner / lunch / supper
|
Ex. 1
p. 106
|
Ex.
3-5 p. 107
|
Ex. 4
p. 107
|
Ex.
1-2 p. 106
|
Ex. 1 p. 106
Ex. 6 p. 107
|
|
|
|
Мій вчорашній день. Past Simple Tense. Розвиток граматичних навичок
|
I /
He / She / It was…
They
were …
|
|
Ex.
1, 3 pp. 108-109
|
Ex.
2, 5 pp. 108-109
|
Ex. 4
p. 109
|
Ex. 4
p. 109
|
Ex. 5 p. 109
|
|
|
|
Мій вчорашній день. Розвиток навичок усного
мовлення
|
Was
he / she ?
Were
you / they?
|
In
bed, at the circus, at the cinema
|
|
Ex.
1-3 pp. 110-111
|
Ex. 4
p. 111
|
|
Ex. 5 p. 111
|
|
|
№
|
Тема уроку
|
Мовлен-нєві
функції
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
|
|
Минулі вихідні. Розвиток навичок монологічного
мовлення. Контроль навичок письма
|
|
|
Ex. 1,
2 p. 112
|
|
Ex.
1, 3-4 p. 112-113
|
|
Ex. 2
p. 112
|
Ex. 5 p. 113
|
|
|
Порівняльна характеристика Present і
Past Simple Tenses. Розвиток
граматичних навичок
|
|
|
|
Ex.
2, 4 p. 115
|
Ex. 3
p. 115
|
Ex. 1
p. 114
|
Ex. 5 p. 115
|
|
|
|
Мої минулі вихідні. Узагальнення вивченого
матеріалу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Ex.
2-4 pp. 116-117
|
Ex, 1
p. 116
|
Ex. 3
p. 117
|
|
Ex. 1 p. 116
Ex. 5 p. 117
Ex. 5 p. 119
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Робочий день» Тести
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання
|
|
||||
|
Тема 8: Відпочинок
та дозвілля
|
|||||||||
|
|
Дозвілля. Введення ло.
Контроль навичок аудіювання.
|
Вміти: запиту-вати про пред-мети;
пові-домляти про щось; виконувати /віддавати вказівки (команди)
|
I
like to …
Do
you like to ?
|
To
collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV
|
Ex.
1-2 p. 120
Listening
test
|
Ex.
3-4 pp. 120-121
|
|
|
Ex. 5 p. 121
Text 7 p. 146
|
|
|
Дозвілля. Порівняльна характери-тика Present/ Future Simple Tenses.
|
|
A
playground,
Hopscotch,
hide-and-seek, tomorrow
|
Ex. 1
p. 122
|
Ex.
2, 4 pp. 122-123
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 3
p. 122r
|
Ex. 1 p. 122 (test)
Ex. 5 p. 123
|
|
|
|
Плани на майбутнє.
Контроль навичок мовлення
|
|
To
roller blade, to go skate-boarding, to go swimming
|
Ex. 1
p. 124
|
Ex.
3-4 p. 125
|
Vocabulary dictation
|
Ex. 2
p. 124
|
Ex. 2 p. 124
Ex. 5 p. 125
|
|
|
|
Планування подорожі до села. Розвиток
навичок усного мовлення
|
What
will you do…?
|
To
gather fruit and vegetables, to go fishing, to help, to visit
|
Ex, 1
p. 126
|
|
Ex. 3 p. 127
|
Ex.
1, 2 pp. 126-127
|
Ex. 1 p. 126
Ex. 4 p. 127
|
|
|
|
Дозвілля влітку. Розвиток навичок аудіювання-
Контроль навичок аудіювання
|
What
will you do …?
|
Ex.
1, 2 p. 128
|
Ex.
1, 2 p. 128
Ex.
1, 2, 4 p. 130-131
|
Ex. 4
p. 129
Ex.
3, 5 (a) pp. 130-131
|
Ex. 4
p. 129
|
Ex.
2, 3 pp. 128-129
Ex. 2
p. 130
|
Ex. 5 (b) p. 131
|
|
|
|
Моє дозвілля наступного літа. Розвиток
граматичних навичок
|
|
To
make sandcastles, to go fishing, to help grandparents
|
Ex. 1
p. 132
|
Ex.
2, 4 pp. 132-133
|
|
Ex. 3
p. 133
|
Ex. 5 p. 133
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Виконання завдань Ex. 1-4 pp.
134-135
|
Ex. 1 p. 135
|
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Дозвілля»
(тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові
завдання
|
|
||||
|
|
Узагальнення вивченого у 3-му класі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У мому блозі містяться: матеріали до уроків, календарне планування, матеріали до позакласних заходів, навчальне відео для вивчення англійської мови у початкових класах
неділя, 8 січня 2017 р.
Календарне планування 3 клас 2 семестр за підручником А.Несвіт
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар