|
|
|
Тема уроку
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
||
|
|
Вміти: описувати
погоду; розповідати про пори року; запитувати про погоду; давати
характери-тику порам року / погодним явищам.
|
Тема 4: Природа. Пори року.
|
||||||||||
|
|
|
Яка сьогодні погода? Введення ло теми..
|
What’s the weather like today? It’s …
|
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy
|
Ex. 1, 3 p. 64
|
Ex. 2, 4, 5 p. 64-65
|
Ex. 3 p. 64
|
Ex. 3, 6 pp.
64-65
|
Ex. 7 p. 65
|
|||
|
|
|
Пори року. Погода. Розвиток монологічного
мовлення.
|
Do you like…?
My favourite season is ..
|
Months, favourite,
|
Ex. 1, 3, 5 pp. 66-67
|
Ex. 2, 4 pp. 66-67
|
Ex. 4 p. 67
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 66-67
|
Ex. 6 p. 67
|
|||
|
|
|
Зима. Погода взимку. Розвиток граматичних
навичок.
|
What’s the weather like in winter?
What do you wear in winter?
|
Ex. 1, 4 pp. 68-69
|
Ex. 3, 4 p. 69
|
Ex. 1, 2, 4 pp. 68-69
|
Vocabulary dictation
Ex. 5 p. 69
|
Ex. 2 p. 68
|
Ex. 5, 6 p. 69
|
|||
|
|
|
Природа навесні. Розвиток навичок усного
мовлення
|
What’s the weather like in spring? What do you wear in spring?
|
Chilly, warm, sunny, windy, rainy, hot
|
Ex. 1, 5 p. 70-71
|
Ex. 2, 3, 4 pp. 70-71
|
Ex. 3 p. 70
|
Ex. 6 p. 2, 3,
5 pp.
70-71
|
Ex. 5, 6 p. 71
Wb. Ex. 3 p. 48
|
|||
|
|
|
Світ навколо нас. Погода. Розвиток навичок
письма
|
How old are/is …?
|
Numerals 11-20,
|
Ex. 1 p. 72
|
Ex. 2-4 pp. 72-73
|
Ex. 5 p. 73
|
Ex. 3 p. 72
|
Ex. 6 p. 73
|
|||
|
|
|
Літо. Літній відпочинок. Розвиток
монологічного мовлення.
|
What season is it?
What is the
weather like? What do the people wear?
|
Colours, cube, the Sun, the
sky rock, a coast, a shell, a stone
|
Ex. 2 p. 74, 76
|
Ex. 1, 3 p. 74
|
Ex. 5 p. 75
|
Ex. 4 p. 74
|
Ex. 6 p. 75
|
|||
|
|
|
Осінь в Україні. погода восени. Розвиток
навичок читання
|
What’s the weather like in autumn?
|
A pear, a plum, a melon, a tomato
|
Ex. 1, 2 p. 78
|
Ex. 2, 3, 4, 5 pp. 78-79
|
Ex. 3 p. 78
|
Ex. 2, 3 p. 78
|
Ex. 6 p. 79
|
|||
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 1, 4 pp. 82-83
|
Ex. 1, 4, 5, 3,
4, 5 pp.
80-83
|
Ex. 3, 2 p. 80-82
|
Ex. 4 p. 83
|
Ex. 6, 7 p. 83
|
|||
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Природа. Пори
року». Контрольна робота
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
|
Повторити вивчені ло
|
||||||
|
Тема 5: Природа. Світ тварин.
|
||||||||||||
|
|
|
Світ тварин. Введення ло теми.
|
Вміти: розповідати / запитувати про тварин; описувати
тварин; давати характеристику
|
Have you got…?
What colour…?
|
A dog, a puppy, a rabbit, a guinea-pig, a cat, a kitten, a hamster, a
parrot
|
Ex. 1, 3, 4, 6 pp. 84-85
|
Ex. 1, 2, 3, 5 pp. 84-85
|
Ex. 2 p. 84
|
Ex. 4, 6 pp. 84-85
|
Ex. 7 p. 85
|
||
|
|
|
Мій домашній улюбленець. Розвиток
діалогічного мовлення
|
Where does your pet live?
What does it eat?
|
A cage, a dog-house, water, an aquarium, a carrot, a cabbage, fish
food, meat, corn
|
Ex. 1, 3 p. 86
|
Ex. 2, 3, 4 pp. 86-87
|
Ex. 6
p. 87
|
Ex. 5 p. 87
|
Ex. 6 p.87
|
|||
|
№
|
|
Тема уроку
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
||
|
|
|
Свійські тварини. У
селі.
На фермі. Введення ло теми.
|
|
Where is …?
How long …?
|
A cow, a hen, a pig, a sheep-sheep, a horse, a lamb, a goose-geese
|
Ex. 1, 2, 5 pp. 88-89
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 88-89
|
Ex. 3 p. 88, Ех.
6, р. 91
|
Ex. 2, 5 pp. 88-89
|
Ex. 6 p. 89
|
||
|
|
|
Світ диких тварин. Розвиток навичок мовлення
|
Where do … live?
|
Ex. 1, 4 pp. 92-93
|
Ex. 1, 2, 5 pp. 92-93
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 92-93
|
Ex. 6 p. 93
|
Ex. 2, 5 pp. 92-93
|
Ex. 7 p. 93
|
|||
|
|
|
Відвідування зоопарку. Розвиток навичок письма.
|
This is…
It is (colour).It lives…
It eats…
|
The jungle, an elephant, a
zebra, an animal, meat, leaves
|
Ex. 3, 4 p. 94
|
Ex. 1, 2, 3, 5, 6 pp. 94-95
|
Ex. 5 p. 95
|
Ex. 3, 4 p. 94
|
Ex. 7 p. 95
|
|||
|
|
|
Похід до зоопарку. Розвиток діалогічного мовлення
|
Has it got…?
Have they got…?
|
A body, a tail, a head, a leg, an ear,
|
Ex. 1, 3 p. 96
|
Ex. 1, 2, 5 pp. 96-97
|
Ex. 4, p. 97
|
Ex. 3, 4 pp. 96-97
|
Ex. 6 p. 97
|
|||
|
|
|
Моя улюблена тварина. Розвиток навичок аудіювання
|
Ann’s favourite animal is
My favourite animal is..
|
Best friend
|
Ex. 2 p. 98
|
Ex. 1, 3, 4, 5 pp. 98-99
|
Ex. 1, 2 p. 65
|
Ex. 2 p. 98
|
Ex. 6 p. 99
|
|||
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Тестові завдання з
теми
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 1, 3 pp. 102-103
|
Ex. 2 p. 100
|
Ex. 1, 3, 4, 5 pp. 100-101
|
Ex. 2, 3 pp. 102-103
|
Ex. 6, 7 p. 101
|
|||
|
Тема6: Свята та традиції.
|
||||||||||||
|
|
|
Я люблю свята. Введення ло теми.
|
Вміти: розповідати / розпитувати про свята; вітати
зі святом; описувати дії під час святкування.
|
When is your birthday?
It’s in…
|
Months
|
Ex. 3, 4 pp. 104-105
|
Ex. 1, 2, 65 pp. 104-105
|
Ex. 6 p. 105
|
Ex. 4, 7 p. 105
|
Ex. 8 p. 105
|
||
|
|
|
Сімейні свята. Розвиток навичок читання. Контроль навичок письма
|
Do we have…?
|
Ex. 1,5 p. 106
|
Ex. 1 p. 106
|
Ex. 2, 3, 4, 5 pp. 106-107
|
Ex.6 p. 107
|
Ex. 3, 5 pp. 106-107
|
Ex. 7 p. 107
|
|||
|
|
|
Свята. Розвиток граматичних навичок
|
When does it start?
|
always, sometimes, never, every, on, in
|
Ex. 1 p. 108
|
Ex. 2 p. 108
|
Ex. 4 p. 109
|
Ex. 2 p. 108
|
Ex. 5 p. 109
|
|||
|
|
|
Зимові свята. Розвиток навичок читання.
|
How do you/they celebrate…?
|
Ex. 1 p. 110
|
Ex. 1, 3, 5 pp. 110-111
|
Ex. 2, 3, 4 pp.. 110-111
|
Ex. 4 p. 111
|
Ex. 3, 5 p. 111
|
Ex. 6 p. 111
|
|||
|
|
|
Свято Великодня. Розвиток навичок письма. Контроль навичок аудіювання
|
How do you/they celebrate Easter?
|
The Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket, a
|
Ex. 1, 3, 6 pp. 112-113
|
Ex. 1, 2, 5 pp. 112-113
|
Ex. 4 p. 113
|
Ex. 4, 6 p. 113
|
Ex. 7 p. 113
|
|||
|
|
|
Свята. День матері. День батька. Розвиток навичок мовлення.
|
Do you …?
|
To play football, to watch TV, to help to cook, to wear
|
Ex. 1, 4, 3 pp. 114-117
|
Ex. 1, 2, 3, 5, 1, 2, 4 pp. 114-117
|
Ex. 6 p.115
|
Ex. 4 p. 115
Ex. 3 p. 117
|
Ex. 7 p. 115
Ex. 6 p. 117
|
|||
|
|
|
Шкільне свято. Узагальнення вивченого матеріалу.
|
What’s this/
What colour is it?
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 1 p. 118
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 118-119
|
Ex. 4 p. 119
|
Ex. 2 p. 120
|
Ex. 6 p. 121
|
|||
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Свята та традиції». Контрольна
робота
|
|
Ло, вивчений за темою
|
Контрольна
робота
|
Ex. 3, 5 p. 123
|
||||||
|
№
|
|
Тема уроку
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
||
|
Тема 7: Школа. Шкільне
приладдя.
|
||||||||||||
|
|
|
Шкільне приладдя. Введення ло теми.
|
Вміти: давати елементарну характерис-тику шкільним
приладдям; розповідати та запитувати про речі в класі / діяльність під час
уроків / після уроків; описувати класну кімнату.
|
Have you got…?
What colour is it?
|
Ex. 1 p. 124
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 124-125
|
Ex. 1, 2 p. 124
|
Ex. 5 p. 125
|
Ex. 3, 4 p. 125
|
Ex. 6 p. 125
|
||
|
|
|
Школа. Клас. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Can you…?
|
A picture, a marker, a pencil-sharpener, a file, a stapler
|
Ex. 1, 3 p. 126
|
Ex. 2, 4, 5 pp. 126-127
|
Ex. 2, р. 126
|
Ex. 3, 4 pp. 126-127
|
Ex. 6 p. 127
|
|||
|
|
|
Шкільне приладдя.. Розвиток навичок письма. Контроль навичок говоріння
|
How many … can you see?
|
Ex. 1 p. 128
|
Ex. 1p. 128
Ex. 1, 4 p. 129-130
|
Ex. 1, 2, 3, 4, 5 pp. 128-129
|
Vocabulary dictation
Ex.5 p.129
|
Ex. 3 p. 128
|
Ex. 7 p. 129
|
|||
|
|
|
Моя класна кімната. Розвиток навичок усного мовлення.
|
How many … can you see?
|
Ex. 1 p. 130
|
Ex. 1p. 128
Ex. 1, 4 p. 130-131
|
Ex. 1, 2, 3, 5 pp. 130-131
|
Ex. 3, р. 130
|
Ex. 4, 6 p. 131
|
Ex. 7 p. 131
|
|||
|
|
|
Мої однокласники. Розвиток навичок читання. Контроль навичок читання
|
What’s…?
Have you got …?
|
Ex. 1 p. 132
|
Ex3, 4 pp. 132-133
|
Ex. 2, 5 pp. 132-133
|
Ex. 6 p. 133
|
Ex. 4 p. 133
|
Ex. 7 p. 133
|
|||
|
|
|
На уроці. Розвиток навичок письма.
|
Do you like..?
Where …?
|
Ex. 1 p. 134
|
Ex. 1 p. 135
|
Ex. 2, 3 pp. 134-135
|
Ex. 4 p. 135
|
Ex. 5 p. 135
|
Ex. 6 p. 135
|
|||
|
|
|
Вільний час після уроків.
Розвиток граматичних навичок.
|
|
Ex. 1 p. 136
|
Ex. 3 p. 137
|
Ex. 1, 2, 4 pp. 136-137
|
Ex. 4 p. 137
|
Ex. 4 p. 137
|
Ex. 5 p. 137
|
|||
|
|
|
Канікули. Розвиток діалогічного мовлення.
|
|
Ex. 1 p. 138
|
Ex. 3 p. 137
|
Ex. 1, 2, 3, 4 pp. 138-139
|
Ex. 3 p. 138
|
Ex. 3 p. 138
|
Ex. 6 p. 139
|
|||
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми
|
|
Ex. 1 p. 140
|
Ex. 3 p. 140
|
Ex. 1, 2, 3, 4 pp. 140-141
|
Ex. 5 p. 141
|
Ex. 4 p. 141
|
Ex. 6 p. 141
|
|||
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Школа. Шкільне приладдя» Тест.
завд.
|
|
Лексичний
матеріал, вивчений за темою
|
Ex. 4, 5
pp.140-141.
|
Ex. 1-5 pp. 142-143
|
Тести
|
|
Ex. 6 p. 143
|
|||
|
|
|
Повторення вивченого за семетр
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ло
|
|||
У мому блозі містяться: матеріали до уроків, календарне планування, матеріали до позакласних заходів, навчальне відео для вивчення англійської мови у початкових класах
неділя, 8 січня 2017 р.
Календарне планування 2 клас 2 семестр за підручником А.Несвіт
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар